Jumaat, 25 April 2014

SELAMAT KEMBALI MAS... AHLAN WA SAHLAN

Subhanallah.. Walhamdulillah.. Wala ilaha illallah..Wallahu akbar.. Betapa pantasnya masa berlalu...betapa lajunya ia berlari meninggalkan kita... sedar tak sedar ia sudah terlalu jauh meninggalkan kita.. Ibarat orang yang baru bangun dari tidur... lena.. nyenyak.. bila terjaga, kita kurang pasti sudah berapa lama kita tidur..kita hanya pasti setelah mata melerek ke jam di sisi..

 yep.. sama macam blog ni.. lama sungguh mas tak menjenguknya... kalau ia sebuah rumah, sudah pasti ianya dipenuhi habuk dan sarang labah-labah.. Sedar tak sedar, sudah tiga tahun rupanya mas tinggalkan blog ni... tak tahulah apa yang mas sibukkan hingga tak ter 'update' sejak sekian lama..bukannya tak ada benda indah yang berlaku yang yang tak mas boleh ceritakan.. bukannya tak ada tempat menarik yang mas kunjungi yang tak boleh mas kongsikan... memang ada.. banyak.. tapi entahlah..

 Terima kasih buat kak syifah yang telah membangkitkan rasa ingin menulis semula. Terima kasih buat teman-teman Kelab Jelita yang yang sering mengongsikan ayat-ayat yang indah menyebabkan mas rasa terlalu banyak cerita dalam kepala yang ingin diluahkan di ruang maya ini, dan cacatan ini sebenarnya lebih kepada catatan kenangan buat diri sendiri... sesuatu yang boleh mas tatap andai ingin mengimbau kenangan lalu... sesuatu yang mas boleh kongsikan dengan insan-insan tersayang di sekeliling mas... ingin mas ucapkan Selamat Kembali untuk diri sendiri.. :) :) :)

 SELAMAT MENULIS MAS..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan